مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:452018-09-26اقتصادي

تعامل هرچه بیشتر شهرداری با دانشگاه ها


شهردار منطقه 12 از افزایش تعامل شهرداری منطقه 12 با دانشگاه ها و مراکز علمی خبر داد و گفت: سیاست شهرداری تهران تعامل هر چه بیشتر با مراکز دانشگاهی و وزارت راه و شهرسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد سعادتی در حاشیه بازدید مهمانان خارجی همایش بین المللی آینده فضاهای عمومی شهری از مرکز تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست شهرداری تهران تعامل هر چه بیشتر با مراکز دانشگاهی و وزارت راه و شهرسازی است.

وی در مورد ساختمانهای تاریخی در سطح منطقه با بیان اینکه بسیاری از ساختمان های این منطقه، ثبت میراث بوده اما صرفا به عرصه هایی برای نمایش و موزه تبدیل شده که می توان از آن به عنوان ظرفیت های تاریخی و اقتصادی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: برای مثال ساختمان های با ارزشی که صرفا کارکرد اداری از آن می شود ظرفیت هنری را از شهر می گیرد زیرا این کارکرد اداری در ساختمان دیگری هم قابل انجام است.

وی با ابراز امیدواری در راستای همکاری با سایر نهادها گفت: امید است بتوانیم از ساختمان هایی که در اختیار وزارت خارجه، وزارت دادگستری یا در اختیار میراث فرهنگی قرار دارد و از ظرفیت بالای اقتصادی فرهنگی برخوردار است به نفع شهر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل هرچه بیشتر شهرداری با دانشگاه ها

تعامل هرچه بیشتر شهرداری با دانشگاه ها