مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:302018-09-26سياسي

انتصاب سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند/ فریدی جایگزین میرزاکریمی شد


در ادامه تغییرات مدیریتی در محیط زیست استان تهران، صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ، محمد فریدی با حکم کیومرث کلانتری به عنوان سرپرست جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، مهرداد کتال محسنی معاون فنی حفاظت محیط زیست استان تهران در این مراسم  با بیان اینکه اعتقاد داریم همه ما سوار یک کشتی هستیم و نمی توان به صورت جزیره ای فکر و عمل کرد، افزود: عملکرد تک تک افراد مکمل هم بوده و بایستی بر همین اساس در راستای کلیتی که نظام برایمان تعیین کرده است حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تا زمانی که توسعه را در ابعاد مختلف خود درک نکنیم در ک متقابلی که توسعه باید نسبت به محیط زیست داشته باشد بوجود نخواهد امد و این درک متقابل باید وجود داشته باشد.

کتال محسنی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه معضلات زیست محیطی از معضلات اساسی و پایه ای استان تهران و همچنین در سطح کلان و ملی نیز می باشد، اظهار داشت: یکی از این معضلات آلودگی هوا می باشد که بویژه در فصول سرد سال که وارونگی هوا باعث افزایش غلظت آلاینده ها می گردد زندگی شهروندان را کاملا تحت الشعاع قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند/ فریدی جایگزین میرزاکریمی شد

انتصاب سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند/ فریدی جایگزین میرزاکریمی شد