مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:152018-09-26ورزشي

آماده باش راهور برای شهرآورد88 + جزییات محدودیت های ترافیکی


رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری شهرآورد 88 پایتخت را تشریح کرد.

- آماده باش راهور برای شهرآورد88 + جزییات محدودیت های ترافیکی رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری شهرآورد 88 پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ محمد رازقی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفـت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران که در ساعت 18:30 فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به این تمهیدات ترافیکی گفت: در همین راستا در مسیر شرق به غرب آزادراه تهران – کرج به سمت چوگان شمال، مسیر شرق به غرب آزادراه تهران – کرج به سمت شمال و محدوده شیشه مینا، مسیر غرب به شرق آزادراه تهران - کرج به سمت چوگان شمال ، مسیر جنوب به شمال بلوار چوگان قبل از پل آزادراه نبش ولی عصر(عج) و مسیر جنوب به شمال بلوار شیشه مینا قبل از پل آزادراه محدودیت ترافیکی پیش بینی شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: همچنین مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم ورودی بلوار جهاد جنوبی، مسیر غرب به شرق بلوار شهرک آفتاب ورودی به بلوار غربی استادیوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش راهور برای شهرآورد88 + جزییات محدودیت های ترافیکی

آماده باش راهور برای شهرآورد88 + جزییات محدودیت های ترافیکی