مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:102018-09-26اقتصادي

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی: قبل از تشکیل بورس نفت باید مدل سازی شود


رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی با بیان این که قبل از تشکیل بورس نفت باید مدل سازی شود، از مراکز تحقیقاتی درخواست کرد تا نتیجه تحقیقات خود را در مورد بورس به اتاق بازرگانی ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رضا پدیدار در میزگرد بررسی راهکارهای تشکیل بورس نفت با اشاره به اینکه ما یک آسیب شناسی در اتاق بازرگانی در زمینه بورس نفت انجام دادیم، گفت: جمع بندی که صورت گرفت، این بود که وزارت نفت متأسفانه اعتقاد، اعتماد و اعتبار به بخش خصوصی نمی دهد و تا زمانی که این سه مشکل حل نشده است، نباید انتظار داشت تا بخش خصوصی بتواند درست به فعالیت خود عمل کند.

  رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه در سال 93 راه حل هایی را به منظور جلوگیری از انحصارطلبی دولت در فروش نفت ارائه کردیم، اما متأسفانه مسئولان صنعت نفت هرگز حاضر نشدند بیایند و بنشینند با ما صحبت کنند، گفت: متأسفانه امور بین الملل شرکت ملی نفت هرگز توانایی بخش خصوصی را در فروش نفت جدی نمی گیرد.

  وی با اشاره به مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصاد، گفت: این مصوبه در مورد تشکیل بورس نفت نیز ناقص است.

در صورتی که باید زیرساخت های آن مورد بررسی و ارزیابی قرار می گرفت و همچنین رعایت حقوق فروشنده به خریدار نیز در آن دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی: قبل از تشکیل بورس نفت باید مدل سازی شود

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی: قبل از تشکیل بورس نفت باید مدل سازی شود