مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 13:052018-09-26سياسي

موضع ایران فعال بود/ به زودی شاهد بازگشت آمریکا پای میز مذاکره خواهیم بود


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که موضع ایران در سازمان ملل فعال و موضع آمریکا منفعل بود، گفت: مواضع رییس جمهور در سطح و جایگاه سازمان ملل بود و نشان داد که ما با برنامه جلوی تحریم ها ایستاده و در مقابل آمریکایی ها در صحنه ی بین .

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که موضع ایران در سازمان ملل فعال و موضع آمریکا منفعل بود، گفت: مواضع رییس جمهور در سطح و جایگاه سازمان ملل بود و نشان داد که ما با برنامه جلوی تحریم ها ایستاده و در مقابل آمریکایی ها در صحنه ی بین الملل با ضعف مواجه اند و حتی در سازمان ملل تنها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت الله فلاحت پیشه در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه)مجلس، با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل متحد گفت: مواضع آقای روحانی مواضعی در سطح و جایگاه سازمان ملل بود که در مقابل، رییس جمهور آمریکا با قرار گرفتن تحت تاثیر فضای دیپلماتیک تلاش کرد مسائل روز آمریکا را مطرح کند.

وی افزود: صحبت های آقای روحانی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با روحیه در سازمان ملل حضور داشته و موضع محکمی دارد همچین تحت تاثیر سیاست ها و تهدیدهای تحریم آمریکا قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع ایران فعال بود/ به زودی شاهد بازگشت آمریکا پای میز مذاکره خواهیم بود

موضع ایران فعال بود/ به زودی شاهد بازگشت آمریکا پای میز مذاکره خواهیم بود