مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 12:552018-09-26سياسي

دیدار جهادگران جهاددانشگاهی با خانواده شهید مرتضی چگینی


به مناسبت هفته دفاع مقدس رییس، معاون و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان قزوین به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای استان حضور پیداکرده و سپس با خانواده یکی از شهدا دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی قزوین، صبح امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس رییس، معاون و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان قزوین، به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی در گلزار شهدای استان حضور پیداکرده و سپس با خانواده یکی از شهدا دیدار کردند.

فرشاد پیله چی رییس جهاددانشگاهی استان قزوین در دیدار با خانواده شهید مرتضی گودرزوند چگینی که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، اظهار کرد: شهدا با الگوگیری از سرو و سالار شهیدان در دفاع از اسلام جان فشانی کردند و از ابتدا نهال انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شد و در دفاع مقدس با نثار کردن جان خود اجازه ندادند ذره ای از خاک این سرزمین به دست نااهلان بیفتد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر راه شهدا ادامه دارد و مسئولین وظیفه دارند پرچمی که شهدا به دست ما سپرده اند را حفظ کرده و به نسل بعد انقلاب منتقل کنند و امانت دار مسئولیت خویش در انقلاب اسلامی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جهادگران جهاددانشگاهی با خانواده شهید مرتضی چگینی

دیدار جهادگران جهاددانشگاهی با خانواده شهید مرتضی چگینی