مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 12:552018-09-26اقتصادي

پوستر هفته ملی کودک منتشر شد


پوستر روز جهانی و هفته ی ملی کودک امسال با الهام از شعار «آینده را باید ساخت» و طرحی از دو کودک که مشغول بافت فرشی به شکل نقشه ی ایران هستند، منتشر شد.

- پوستر روز جهانی و هفته ی ملی کودک امسال با الهام از شعار آینده را باید ساخت و طرحی از دو کودک که مشغول بافت فرشی به شکل نقشه ی ایران هستند، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محسن میرزایی ـ تصویرگر این پوستر ـ با اشاره به شعار هفته ملی کودک گفت: در این طرح یک دختر و یک پسر به نمایندگی از همه ی کودکان کشور مشغول بافت فرشی با نقش ایران هستند که نشان از بافتن رج به رج آینده ی کشور به دست کودکان دارد.

او همچنین با اشاره به استفاده از رنگ های اصیل ایرانی چون سرمه ای، فیروزه ای و قرمز در خامه و بافت فرش و رنگ های شاد در زمینه و لباس شخصیت ها به عنوان بخشی از عناصر بصری پوستر عنوان کرد که دلیل این انتخاب انتقال شادی و حس وحال کودکانه در فضایی بومی و ملی به مخاطبان است.

میرزایی در ادامه با یادآوری محور روزهای هفته ی ملی کودک چون کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی و کودک، صلح، بازی و نشاط گفت: هدف از قرار دادن عناصر مختلفی چون گل وگیاه، توپ، پروانه، خرگوش، آسمانی آبی، زمین سبز و فرش ایرانی در کنار کودکان این بود که علاوه بر شعار اصلی، محورهای هفته ی ملی کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر هفته ملی کودک منتشر شد

پوستر هفته ملی کودک منتشر شد