مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 12:292018-09-26سياسي

ابراز امیدواری سفیر ایران به گسترش روابط تجاری و فرهنگی با هلند


سفیر ایران در هلند با اشاره به بیانیه مشترک اخیر ایران و 1+4، ابراز امیدواری کرد که با تدوین مکانیسم جدید اروپا برای حفظ روابط تجاری با کشورمان، - سفیر ایران در هلند با اشاره به بیانیه مشترک اخیر ایران و 1+4، ابراز امیدواری کرد که با تدوین مکانیسم جدید اروپا برای حفظ روابط تجاری با کشورمان، شاهد گسترش هر چه بیشتر روابط تجاری و فرهنگی ایران و هلند باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند صبح امروز (چهارشنبه) در نشستی با جمعی از بازرگانان، تورگردانان و شخصیت های فرهنگی هلند در محل موزه درنتز شهر آسن در شمال هلند همزمان با برپایی نمایشگاه میراث فرهنگی ایران در انی موزه، درباره زمینه های گسترش تعاملات فرهنگی و بازرگانی هلند و ایران گفت وگو کرد.

نمایشگاه میراث فرهنگی ایران شامل 196 قطعه نفیس تاریخی تمدنی از موزه ملی ایران، در موزه درنتز شهر آسن در شمال هلند برپاست.

در این نشست که شهردار آسن، رییس موزه درنتز و شمار قابل توجهی از فعالان فرهنگی و تجاری هلند حضور داشتند، سفیر جمهوری اسلامی ایران برخی ظرفیت های کشورمان در حوزه های مختلف را تشریح کرد.

وی با اشاره به بیانیه مشترک اخیر ایران و کشورهای عضو برجام، ابراز امیدواری کرد که با تدوین مکانیسم جدید اروپا برای حفظ روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری سفیر ایران به گسترش روابط تجاری و فرهنگی با هلند

ابراز امیدواری سفیر ایران به گسترش روابط تجاری و فرهنگی با هلند