مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 12:232018-09-26دانش

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی از روند ثبت نام دانشجویان ورودی جدید بازدید کرد


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با حضور در محل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید از روند ثبت نام در رشته های مختلف مقطع کارشناسی بازدید کرد.

- رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با حضور در محل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید از روند ثبت نام در رشته های مختلف مقطع کارشناسی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه امام خمینی قزوین(ره) با حضور در محل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید از روند ثبت نام در رشته های مختلف مقطع کارشناسی بازدید کرد.

نایینی در این بازدید ضمن تبریک سال تحصیلی جدید برای تمام دانشجویان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

وی ضمن بازدید از مراحل مختلف ثبت نام، با مسئولین ثبت نام و همچنین با پذیرفته شدگان و خانواده هایشان در خصوص رضایت مندی آنها در مورد ثبت نام و رفع مشکل آنها از نزدیک گفتگو کرد.

مولوی، مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه نیز در این بازدید توضیحاتی در مورد روند ثبت نام و اقدامات انجام شده جهت رفاه و آسایش دانشجویان و همراهان آنها و تمهیدات صورت گرفته به منظور تسریع در فرایند ثبت نام ارائه داد.

گفتنی است، ثبت نام دانشجویان جدید به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می پذیرد که در ثبت نام امسال نیز همانند سال گذشته با تمهیدات انجام شده توسط کمیته ثبت نام، بسیاری از مراحل ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی از روند ثبت نام دانشجویان ورودی جدید بازدید کرد

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی از روند ثبت نام دانشجویان ورودی جدید بازدید کرد