مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 11:552018-09-26ورزشي

روند تغییرات لوگوی باشگاه سپیدرود از بدو تأسیس


تیم فوتبال سپیدرود رشت برای نخستین بار در چهار سال اخیر با لوگویی جدید بر روی سینه های بازیکنان در لیگ برتر حاضر شد و در برابر پرسپولیس تهران صف آرایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ساعاتی پیش از آغاز دیدار سپیدرود مقابل پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال از لوگوی جدید سپیدرود رونمایی شد، لوگویی که با واکنش های متفاوت از سوی هواداران سپیدرود مواجه شد.

تیم نیم قرنی گیلان زمین در سال 1347 با نام سلامت بخش توسط مرحوم سلامت بخش تأسیس شد و در ابتدای تأسیس به صورت غیرحرفه ای در لیگ محلات رشت فعالیت داشت، این تیم در سال 1352 به پیشنهاد مرحوم غلامرضا صومی به سپیدرود تغییر نام داد و در سال 1353 به لیگ دسته دوم فوتبال راه یافت.

تغییر نام سپیدرود در سال 1352 و هم زمانی این تغییر نام با میزبانی ایران در بازی های آسیایی 1974 تهران باعث شد لوگوی پیشنهادی این تیم المان هایی از المپیک 1974 تهران به خود ببیند، مهم ترین المان به کاررفته در لوگوی سپیدرود، پنج حلقه المپیکی است که نشان از پنج قاره جهان دارد.

سپیدرود در اوایل دهه هشتاد شمسی مالک جدیدی به نام نجفی را به خود دید، نجفی در نخستین گام و در راستای حرفه ای سازی باشگاه اقدام به تغییر لوگوی باشگاه کرده و لوگویی شکیل برای این تیم سرخ پوش رشت طراحی کرد، لوگویی که به مدت 12 سال بر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تغییرات لوگوی باشگاه سپیدرود از بدو تأسیس

روند تغییرات لوگوی باشگاه سپیدرود از بدو تأسیس