مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 11:302018-09-26بين الملل

عضو آژانس امنیت ملی آمریکا به دلیل نگهداری غیرقانونی اطلاعات به حبس محکوم شد


وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، یک عضو سابق آژانس امنیت ملی این کشور در پرونده نگهداری غیرقانونی اطلاعات محرمانه در منزل خود، به 5 سال و نیم حبس محکوم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حکم نهایی پرونده انگیا هوآنگ فو عضو سابق آژانس امنیت ملی آمریکا که به نگهداری غیرقانونی و بدون مجوز اطلاعات محرمانه متهم شده بود، صادر شد.

به نوشته خبرگزای رویترز ، بنا بر اعلام وزادات دادگستری آمریکا این آمریکایی 68 ساله به 5 سال و نیم زندان محکوم شد و همچنین مقرر شد بعد از پایان دوره زندان، سه سال هم تحت نظر قرار داشته باشد.

آقای فو ساکن ایالت مریلند دسامبر سال گذشته در دادگاه اعتراف کرده بود که بدون اطلاع مدیر و رییس خود، برخی اطلاعات محرمانه را از آژانس امنیت ملی آمریکا خارج کرد و در منزل خود نگه داشته بود.

گفته می شود برخی از این اطلاعات، حاوی اسنادی با موضوع اطلاعات محرمانه دفاعی ملی آمریکا در حد فاصل سال های 2010 تا 2015 بوده است.

بنا بر گزارش رویترز، انگیا هوآنگ فو در واحد زبده هک سایبری کار کرده بود.

پیشتر، یک مقام اطلاعاتی آمریکا که نخواست نامش فاش شود به رسانه ها گفته بود، آقای فو همان کارمند آژانس امنیت ملی بوده که برخی رسانه ها گزارش داده بودند، در رایانه منزل خود از نرم افزار آنتی ویروس روسی کاسپرسکی استفاده کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو آژانس امنیت ملی آمریکا به دلیل نگهداری غیرقانونی اطلاعات به حبس محکوم شد

عضو آژانس امنیت ملی آمریکا به دلیل نگهداری غیرقانونی اطلاعات به حبس محکوم شد