مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 11:262018-09-26اقتصادي

تا پایان امسال مترو به هشتگرد می رسد


هشتگرد که برای تکمیل به حدود 60 میلیارد تومان منابع دولتی نیاز دارد و سازمان برنامه و بودجه قول تامین آن را داده، بنا به گفته مسئول اصلی اجرای پروژه تا پایان امسال بر روی ریل قرار می گیرد.

- مترو گلشهر - هشتگرد که برای تکمیل به حدود 60 میلیارد تومان منابع دولتی نیاز دارد و سازمان برنامه و بودجه قول تامین آن را داده، بنا به گفته مسئول اصلی اجرای پروژه تا پایان امسال بر روی ریل قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به همراه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از روند پیشرفت پروژه مترو هشتگرد بازدید داشتند که در جریان این سفر، سردار عبداللهی با اشاره به اتمام کار ابنیه مترو اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال مترو به هشتگرد برسد.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت خوب پروژه در ماه های گذشته، اظهار داشت: با توجه حجم مسافر و ترافیک جاده ای تسریع در بهره برداری از قطار برقی شهر جدید از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.

عبداللهی با اشاره به اینکه سیستم برق رسانی و تجهیز پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: کار ابنیه و روسازی پروژه به اتمام رسیده و پروژه در مرحله اجرای برق بالا سری و خرید تجهیزات با پیشرفت 30 درصدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان امسال مترو به هشتگرد می رسد

تا پایان امسال مترو به هشتگرد می رسد