مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 10:442018-09-26بين الملل

سفر از سیستان به مریخ/ تجمع لاک پشت ها کنار دریاچه صورتی + عکس و فیلم


جاده ساحلی پر پیچ و خم روستای گردشگری «بریس» در چابهار، جاذبه های مختلف از جمله دریاچه صورتی، کوه های مریخی، سواحل خرچنگ ها و اسکله صیادی را در خود جای داده و مورد استقبال اکثر گردشگران است.

- سفر از سیستان به مریخ/ تجمع لاک پشت ها کنار دریاچه صورتی + عکس و فیلم جاده ساحلی پر پیچ و خم روستای گردشگری بریس در چابهار، جاذبه های مختلف از جمله دریاچه صورتی، کوه های مریخی، سواحل خرچنگ ها و اسکله صیادی را در خود جای داده و مورد استقبال اکثر گردشگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان، از سه شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده و تنها بندر ایرانی است که در ساحل اقیانوس قرار دارد.

چابهار سردترین بندر ایران در تابستان و گرم ترین آن در زمستان است و چون تحت تاثیر بادهای اقیانوسی قرار دارد، هوای آن در تمام فصل ها دلپذیر بوده و حتی در زمستان ها گردشگران زیادی به اینجا سفر می کنند.

بیشتر روستاهای آن از جمله روستای بریس زمینه گردشگری دارد و جاذبه های مختلف از جمله دریاچه صورتی، کوه های مریخی، سواحل خرچنگ ها و اسکله صیادی را در خود جای داده و مورد استقبال اکثر گردشگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر از سیستان به مریخ/ تجمع لاک پشت ها کنار دریاچه صورتی + عکس و فیلم

سفر از سیستان به مریخ/ تجمع لاک پشت ها کنار دریاچه صورتی + عکس و فیلم