مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 09:272018-09-26سياسي

تحصن یک نماینده در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور


عضو فراکسیون امید مجلس در اعتراض به عدم برگزاری جلسه نسبت به مسائل اقتصادی کشور و همچنین مشکلات اهواز در مجلس اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید فردین فرمند نماینده مردم میانه و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حالی که مقابل جایگاه هیأت رییسه قرار گرفت نسبت به عدم برگزاری جلسه ای ویژه ای در مجلس نسبت به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و همچنین حمله تروریستی اهواز و مشکلات خوزستان اعتراض کرد.

در حالی که چند نماینده از جمله محمدرضا تابش، کریمی قدوسی، هدایت الله خادمی و چند نماینده دیگر سعی در آرام کردن و هدایت او به سمت صندلی اش را داشتند چند نماینده دیگر هم به جایگاه هیأت رییسه رفتند و سخنانی را با پزشکیان مطرح کردند.

پس از آن مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت طی سخنانی عنوان کرد که ما در هیأت رییسه صحبت می کنیم و این موضوع را مطرح می کنیم و نشست ویژه برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در این جلسه از دولت، وزیر اطلاعات و مسئولان ذیربط دعوت می کنیم و این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم و نهایتا روز یکشنبه هفته آینده نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصن یک نماینده در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور

تحصن یک نماینده در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور