مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 06:402018-09-26سياسي

باید در برابر تروریسم مواضع قاطع و یکسانی داشته باشیم


رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز مهمترین موضوع در روابط ایران و اروپا تلاش مشترک برای استحکام و اجرای برجام است، گفت: خوشبختانه طرفین مصمم به حفظ و ادامه این توافق بین المللی بوده و در این راستا مواضع سیاسی قاطعی را اتخاذ کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت ریاست جمهوری ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه سه شنبه به وقت نیویورک در دیدار خانم ترزا می نخست وزیر انگلیس، با اشاره به خروج غیر قانونی آمریکا از توافق بین المللی برجام، این اقدام را موجب تعجب و مخالفت جامعه جهانی دانست و اظهار داشت: باید تلاش کنیم با توسعه همکاری ها و رایزنی ها به چارچوب عملی مناسب برای حفظ و اجرای کامل این توافق بویژه در بخش های اقتصادی دست پیدا کنیم.

رییس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی به تمامی تعهدات خود در برجام پایبند بوده و به آنها عمل کرده است، اظهار داشت: در توافقات چند جانبه باید عمل به تعهدات از سوی طرفین تعادل و توازن داشته باشد.

دکتر روحانی با تقدیر از ابراز همدردی و تسلیت دولت و ملت انگلیس با مردم ایران در حادثه تروریستی اهواز و انتقاد از حمایت تبلیغاتی از اقدام تروریستی اهواز توسط برخی رسانه های غربی از جمله در انگلیس، خاطرنشان کرد: امروز همگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در برابر تروریسم مواضع قاطع و یکسانی داشته باشیم

باید در برابر تروریسم مواضع قاطع و یکسانی داشته باشیم