مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 05:102018-09-26فناوري

تدوین پیش نویس آزادسازی تعرفه های خرده فروشی خدمات بازارهای موبایل


معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تدوین پیش نویس آزادسازی تعرفه خدمات بازارهای همراه و ثابت خبر داد و گفت: - این پیش نویس در صف طرح در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار دارد تا درصورت تایید کمیسیون به اجرا درآید.

نسترن محسنی در گفت وگو با ایسنا، درباره تعرفه های فعلی خدمات بازارهای همراه و ثابت افزود: درحال حاضر با توجه به تعیین سقف و کف تعرفه های بازارهای خرده فروشی همراه و ثابت اعم از صوت، پیامک و دیتا از سوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها باید تعرفه خدمات این بازارها را مبتنی بر سقف و کف تعرفه مصوب، تنظیم کنند.

به گفته او، برای تعرفه عادی، تعرفه تنظیمی اپراتورها باید بین کف و سقف تعرفه مصوب و برای تعرفه تشویقی می تواند زیر کف تعرفه و با شرایط تعیین شده در مصوبات مربوطه کمیسیون باشد.

معاون رگولاتوری تصریح کرد: خصلت بازارهای رقابتی و نیمه رقابتی، به دلیل تعدد بازیگران و به منظور جذب مشترک بیش تر، نزدیک شدن تعرفه تنظیمی اپراتورها به کف تعرفه است و به همین دلیل سقف تعرفه تا حدود زیادی در این بازارها بی اثر می شود.

به گفته محسنی، رویکرد در پیش گرفته شده از سوی اپراتورهای همراه و ثابت در طول یک سال اخیر در تنظیم تعرفه ها و به طور خاص تعرفه داده/دیتا، نشانگر توجه اپراتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پیش نویس آزادسازی تعرفه های خرده فروشی خدمات بازارهای موبایل

تدوین پیش نویس آزادسازی تعرفه های خرده فروشی خدمات بازارهای موبایل