مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 18:252018-09-25سياسي

نقش رسانه ها در حادثه تروریستی اهواز از نگاه معاون برون مرزی صداوسیما


معاون برون مرزی صداوسیما با اشاره به حادثه تروریستی اهواز معتقد است که اگر رسانه ها هوشمندانه، دقیق و به موقع عمل کنند، می توانند تاثیرگذار باشند و حتی افکار عمومی غرب را تحت تاثیر قرار دهند.

- پیمان جبلی در گفت وگو با ایسنا درباره بازتاب عملیات تروریستی اهواز در رسانه های خارج از کشور، اظهار کرد: این اتفاق تروریستی اگرچه تلخ بود و تعداد زیادی از مردم عادی و سربازان مظلوم به شهادت رسیدند اما این اتفاق یک تجربه موفق برای کل رسانه های جمهوری اسلامی ایران بود.

گروه های تروریستی از قبل گفته بودند که ایران باید منتظر تابستان داغ باشد و می خواستند وضعیت داخلی ایران را به هم بریزند و ناآرامی ایجاد کنند اما آنگونه که می خواستند، نشد.

در آخرین روز تابستان که همزمان با هفته دفاع مقدس بود، خواستند که یک کار ضد امنیتی بزرگ در قلب یک مراسم بزرگ نظامی انجام دهند.

به محض اینکه عملیات تروریستی را انجام دادند رسانه های وابسته به دولت های مرتجع عربی مانند عربستان و امارات گفتند که ضربه سنگینی امنیتی به ایران وارد شده و تعدادی از درجه داران و افسران بلندپایه سپاه کشته شدند.

بنابراین گروهک تروریستی الاحوازیه روی این موجه رسانه ای سوار شد و بلافاصله مسؤولیت این حمله را قبول کرد و مسؤول این عملیات با شبکه ایران اینتر نشنال مصاحبه انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه ها در حادثه تروریستی اهواز از نگاه معاون برون مرزی صداوسیما

نقش رسانه ها در حادثه تروریستی اهواز از نگاه معاون برون مرزی صداوسیما