مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 16:302018-09-25ورزشي

شورایاران عیون مدیران شهری در محلات هستند


در نشست صمیمی شهردار منطقه 5 با دبیران شورایاری محلات و کارگروه های کمیته های تخصصی بر مشارکت معنادار شورایاران به عنوان عیون مدیران شهری در اطلاع رسانی معضلات و نیاز سنجی براساس اولویت ها برای رفع مشکلات محلات 29 گانه تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که با حضور خسروآبادی شهردار منطقه ، قائم مقام شهردار، معاونان، شهرداران نواحی ، دبیران شورایاری محلات 29 گانه و اعضای کارگروه های تخصصی برگزار شد ، موضوعات مورد بررسی در محلات مطرح شد.

دبیران و اعضای کمیته های تخصصی شورایاران محلات 29 گانه ، گزارشی در خصوص موضوعات و فعالیت نظیررفع معضل ترافیک ، مشکلات سرای محلات، مساجد ، میادین میوه و تره بار ، سرانه ورزشی ،وضعیت مدیریت بحران محلات ، اماکن اداری تجاری و مسائل خاص آن ها ، بازارچه های محلی و اشتغال زایی، رفع آسیب های اجتماعی ، نظارت دقیق بر ساخت و سازها، رفع سد معبر و .

ارائه کردند.

رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه در خصوص شیوه همکاری شورایاران گفت: شورایاران عیون ما در محلات هستند و انتظار می رود در بخش اطلاع رسانی معضلات محلات مشارکت فعال داشته باشند و با شناسایی و اولویت بندی، براساس نیاز مردم پروژه های خاص اجرایی خواهد شد که انتظار می رود کارگروه های تخصصی در این بخش به کمک معاونت ها و شهرداران نواحی بیایند تا حداک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورایاران عیون مدیران شهری در محلات هستند

شورایاران عیون مدیران شهری در محلات هستند