مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:572018-09-25پزشكي

سنجش سلامت 900 دانشجوی جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: انجام سنجش سلامت جسمانی بیش از 900 دانشجوی جدید این دانشگاه در سالن غدیر دانشکده توانبخشی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه گفت: با توجه به جوان بودن ساختار جمعیتی کشورمان که حدود 24 درصد از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است و از آنجا که بسیاری از دانشجویان در این گروه سنی قرار دارند، تامین، حفط و ارتقای سلامت این قشر از جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

همتی بیان کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و همزمان با نام نویسی دانشجویان نو ورود، با همکاری مشترک معاونت های فرهنگی دانشجویی، آموزشی و درمان دانشگاه، سنجش سلامت جسمانی دانشجویان طبق سامانه یکپارچه بهداشت سیب انجام شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: در این طرح خدمات سطح اول غیر پزشک و پزشک شامل ارزیابی و مراقبت تغذیه ای، قلبی و عروقی، ابتلا به فشار خون بالا، اختلالات ژنتیکی، اختلال مصرف مواد، مصرف دخانیات، سلامت روانی، اجتماعی و بیماری های عفونی به دانشجویان ارائه و اطلاعات به دست آمده در پرونده الکترونیکی سامانه سیب ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش سلامت 900 دانشجوی جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد

سنجش سلامت 900 دانشجوی جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد