مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:452018-09-25اقتصادي

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بالاتر از نرخ تورم است


معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه در 3-4 سال گذشته ده ها اقدام برای استفاده از ابزارهای الکترونیک در سازمان صورت گرفته تا دخالت کارشناسان و نگاه های سلیقه ای کمتر شود گفت: - هفته گذشته مقرر شد تمامی بخشنامه ها و دستورالعمل ها در عرصه بیمه سازمان تأمین اجتماعی برروی سایت این سازمان قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحمن تاج الدین سه شنبه 3 مهر در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان، اظهار کرد: زمانی که قول احداث هتل هما توسط سازمان داده شده بود هماهنگی و زیرساخت های لازم را فراهم نکرده بودند و در ادامه راه سازمان دچار مشکل شد.

وی با بیان اینکه در استان همدان میزان درآمد تأمین اجتماعی از محل بیمه نسبت به هزینه و مستمری ها منفی است، گفت: در 4 سال گذشته هرساله اضافه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بالاتر از نرخ تورم شده است و امروز سازمان تأمین اجتماعی افتخار دارد که بیش از نیمی از جمعیت کشور یعنی 42 میلیون نفر را تحت پوشش دارد.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی هر ماه بیش از 7 هزار میلیارد تومان پول پرداخت و تجهیز منابع می کند، افزود: سازمان تأمین اجتماعی سعی کرده با نهایت مدارا و هماهنگی با جامعه کارفرمایی کار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بالاتر از نرخ تورم است

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بالاتر از نرخ تورم است