مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:422018-09-25سياسي

محسن هاشمی: به شهردار روحیه بدهید


رییس شورای شهر تهران، با بیان اینکه خواهش می کنم اعضای شورای شهر تهران در نقض برنامه صحبت نکنند از آن ها خواست در راستای روحیه دادن به شهردار تهران حرف بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جلسه امروز لایحه برنامه 5 ساله سوم تهران توسط محمد علی افشانی تقدیم هیئت رییسه شورای شهر تهران شد.

اعضای شورای شهر تهران پس از استماع سخنان شهردار تهران در رابطه با لایحه برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

زهرا نژادبهرام عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران ضمن تشکر از شهردار تهران در رابطه با ارائه لایحه برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران اظهار کرد: سئوالی که اینجا مطرح است این است که برنامه 5 ساله سوم ماموریت محور است یا هدف محور.

ما قرار نیست همه مشکلات عالم را در برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران حل کنیم و در واقع ما باید هدفگذاری را در این برنامه داشته باشیم.

نژادبهرام همچنین با اشاره به اینکه آیا در این برنامه منابع مورد نظر برای اجرای سرفصل های مورد نظر پیش بینی شده است یا خیر گفت: این مواردی است که انتظار می رود که شهردار تهران پاسخ های لازم را ارائه کند.

محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران نیز با اشاره به سوالات متعدد اعضای شورای شهر تهران در رابطه با لایحه برنامه 5 ساله سوم تهران تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی: به شهردار روحیه بدهید

محسن هاشمی: به شهردار روحیه بدهید