مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:402018-09-25سياسي

ایران برنده جایزه سازمان ملل در زمینه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر شد


جمهوری اسلامی ایران برنده جایزه سازمان ملل در زمینه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نائب رییس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر از اعطای جایزه کارگروه بین الدولی سازمان ملل متحد (UNIATF) به جمهوری اسلامی ایران در زمینه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر خبر داد.

دکتر باقر لاریجانی با بیان اینکه کارگروه بین الدولی سازمان ملل متحد یا (The United Nations Interagency Task Force (UNIATF پیرو تعهد سران دولت ها به بیانیه سازمان ملل متحد در خصوص بیماری های غیرواگیر و اجرایی ساختن برنامه عمل جهانی بیماری های غیرواگیر سازمان جهانی بهداشت تشکیل شده است، گفت: جایزه ویژه این کارگروه در سومین اجلاس عالی مرتبه سازمان ملل در تاریخ 27 سپتامبر 2018 به جمهوری اسلامی ایران اعطا می گردد.

لاریجانی اظهار داشت: این کارگروه تشکیل شده تا با هماهنگی سازمانهای زیرمجموعه سازمان ملل متحد و سایر سازمانهای بین الدولی که فعالیت های آنها با پیشگیری و کنترل بیماریهای غیرواگیرمرتبط است دولت ها را در راستای متعهد بودن به پاسخگویی به اپیدمی بیماریهای غیرواگیر در جهان حمایت کند.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد UNIATF در پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر، رویکردی فرابخشی است و کشورها را به جلب مشارکت تمامی ذی نفعان در راستای دستیابی به اهداف تشویق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برنده جایزه سازمان ملل در زمینه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر شد

ایران برنده جایزه سازمان ملل در زمینه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر شد