مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:382018-09-25ورزشي

پایان 10 سال حضور صبای قم در سطح اول فوتبال ایران


تیم فوتبال صبای قم با سابقه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با گل به خودی مسوولان استان قم بعد از 10 سال نمایندگی این استان در سطح اول فوتبال ایران عملا نابود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیمی که از سال 1383 با نام صباباتری با بزرگان فوتبال ایران در لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشت و بعد از سه فصل نمایندگی تهران در لیگ برتر، از فصل 88 – 1387 جام خلیج فارس نماینده استان قم در لیگ برتر شد، به دست قمی ها نابود شد.

این تیم در زمان انتقال از وزارت دفاع به استانداری قم، از صباباتری به صبای قم تغییر نام داد و 9 فصل متوالی با هر شرایطی که داشت به نمایندگی از استان قم در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی فوتبال ایران یعنی لیگ برتر جام خلیج فارس به میدان رفت اما اکنون تنها خاطره ای از صبا در ذهن ها باقی مانده و این هنر مسؤولان استان قم است.

پایان 10 سال حضور صبای قم در سطح اول فوتبال ایران موضوع نابودی صبا داستان بلندی دارد که تمام قمی ها هم علاقمندان به فوتبال و طرفداران صبا و هم کسانی که منتقد و منتظر نابودی این تیم بودند به خوبی از آن آگاهی دارند، صبا بعد از 9 سال نمایندگی فوتبال قم در لیگ برتر و یک سال حضور در لیگ دسته اول جام آزادگان سرانجام در مهر ماه سال 1397 به دست فراموشی و نابودی سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 10 سال حضور صبای قم در سطح اول فوتبال ایران

پایان 10 سال حضور صبای قم در سطح اول فوتبال ایران