مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:052018-09-25سياسي

جاده قدیم قم_تهران چهار خطه می شود


مدیر کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد: با وجود مشکلات فراوان به خصوص مسائل امنیتی که به دلیل استقرار پادگان ها با رایزنی و تعاملاتی که با مسئولین انجام شده است، - به زودی خط جدیدی به این جاده افزوده شده و جاده قدیم قم-تهران، چهار خطه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حسن صبوری امروز در نشست خبری که در خانه مطبوعات استان قم برگزار شد، عنوان کرد: یکی از مشکلات مهم در زمینه راه استان قم، به اشباع رسیدن جاده ها و راه های استان در ایام خاص و تعطیلات است که این معضل باید پیگیری و حل شود.

وی گفت: طبق آمار راهداری، اتوبان قم-کاشان، کمربندی 72 تن به سمت امامزاده شاه جمال(ع) و بزرگراه قم-سلفچگان از مسیرهای پر تردد راهی استان قم هستند که در ایام خاص ترافیک سنگینی را در این راه ها شاهد هستیم.

مدیر کل راه وشهرسازی استان قم با اشاره به اینکه یکی از دلایل ترافیک در راه های استان قم، عدم استفاده از وسیله نقلیه عمومی است اظهار کرد: باتوجه به اینکه هنوز قیمت بنزین و هزینه های استفاده از وسیله نقلیه شخصی پایین تراز هزینه های استفاده نقلیه عمومی است، مردم در سفرها وسیله نقلیه خود را بر قطار، هواپیما و.

ترجیح می دهند و همین مسئله بار ترافیکی زیادی را به جاده ها وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده قدیم قم_تهران چهار خطه می شود

جاده قدیم قم_تهران چهار خطه می شود