مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 12:122018-09-25اجتماعي

هوای کرمان ناسالم برای گروه های حساس/هیچ اعتباری برای مقابله با ریزگردها نداریم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان وضعیت کنونی هوای شهر کرمان را با توجه به ریزگردها برای گروه های حساس ناسالم اعلام کرد و گفت: با توجه به پیش بینی ناپایداری های جوی، - ریزگردها کاهش می یابد.

رضا جزینی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان با تشریح وضعیت ریزگردهای حاکم بر استان اظهار داشت: در حال حاضر شهر کرمان ناسالم برای گروه های حساس، زرند 6 برابر حد مجاز و خطرناک و شرق استان نیز ناسالم برای تمام گروه ها است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به اینکه در صورت عدم شروع بارندگی در فصل زراعی جدید این شرایط بر استان حاکم خواهد بود، بیان کرد: به دلیل اینکه از عصر امروز ناپایداری جوی طبق پیش بینی هواشناسی در استان داریم، میزان گرد و غبار در 24 ساعت آینده کاهش می یابد.

وی در ارتباط با اقدامات مقابله ای با ریزگردها در کرمان اظهار کرد: سند گرد و غبار استان تصویب و در تهران مورد تایید قرار گرفت و قرار شد کارگروه احیای تالاب جازموریان که یکی از منشأهای اصلی ریزگردها در استان است، انجام شود اما در استان اعتباری برای این کار گذاشته نشده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان خاطرنشان کرد: اعتبارات ریزگردی که از صندوق توسعه ملی در این زمینه گذاشته شده ظاهرا با برداشت های متفاوت مجلس ، اعتباری به کرمان  تخصیص داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کرمان ناسالم برای گروه های حساس/هیچ اعتباری برای مقابله با ریزگردها نداریم

هوای کرمان ناسالم برای گروه های حساس/هیچ اعتباری برای مقابله با ریزگردها نداریم