مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 12:032018-09-25ورزشي

11 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی نیاز داریم


وزیر ورزش با تأکید بر اینکه شاخص واحدی در دنیا برای سرانه ورزشی وجود ندارد، گفت: 11 هزار میلیارد تومان منابع مالی برای تکمیل پروژه های ورزشی نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست علنی امروز سه شنبه (3 مهر) به سؤال حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون درباره برنامه وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی پاسخ گفت.

وی با تأکید بر اینکه در دنیا عدد شاخص و واحدی برای سرانه ورزش وجود ندارد و هر کشوری برای خود برنامه هایی دارد، گفت: سرانه فضای ورزشی برای کشورهای توسعه یافته بالای یک متر و کشورهای توسعه نیافته زیر یک متر برای هر نفر است.

سلطانی فر با یادآوری اینکه در برنامه چهارم توسعه همه دستگاه ها موظف شده بودند که سرانه ورزش کشور را به یک مترمربع برسانند خاطرنشان کرد: این رقم نه در برنامه چهارم و نه در برنامه پنجم محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه امروز 9 هزار مکان ورزشی روباز و سرپوشیده متعلق به وزارت ورزش و جوانان در کشور وجود دارد از در دست احداث بودن 490 پروژه از سوی این وزارتخانه سخن گفت و ادامه داد: امروز وضع سرانه ورزشی کشور بهبود یافته است چرا که علاوه بر اماکن ورزشی متعلق به وزارت ورزش و جوانان 3 هزار مکان ورزشی در اماکن آموزشی و 3 هزار مجموعه ورزشی کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی نیاز داریم

11 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی نیاز داریم