مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 11:502018-09-25بين الملل

مفاد اصلی سخنرانی امروز گوترش در افتتاحیه مجمع عمومی


انتظار می رود دبیرکل سازمان ملل امروز سه شنبه در افتتاحیه نشست سالانه مجمع عمومی تصویری تیره از وضعیت جهان به تصویر کشیده و در هم شکستن اعتماد در سراسر جهان را در کانون توجه قرار داده و بر ضرورت مقابله با یکجانبه گرایی و احیای همکاری بین المللی که اساس سازمان ملل است، - تاکید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرهان حق، سخنگوی سازمان ملل دوشنبه با ذکر جزییاتی از سخنرانی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت، او همچنین درباره تغییرات آب و هوایی هشدار خواهد داد و تاکید می کند که تمام مردم باید از فناوری های جدید سود برده و همزمان مقابل خطرات اقدامات مخرب در فضای سایبری و استفاده از هوش مصنوعی به عنوان سلاح محافظت شوند.

او گفت، گوترش همچنین از رهبران جهان درخواست خواهد کرد تا در توسعه صلح، حقوق بشر و توسعه پایدار همبستگی بیشتری از خودشان نشان دهند.

امسال 133 رهبر جهان در جلسه مجمع عمومی که اول اکتبر به پایان می رسد، شرکت می کنند که نسبت به 114 رهبری که سال گذشته حضور داشتند، افزایش نشان می دهد.

با این حال تمامی 193 کشور عضو در سایر سطوح از جمله در سطح وزیران حاضر خواهند بود.

همانگونه که فرهان حق تاکید کرد، دبیرکل سازمان ملل در آستانه این نشست به افزایش پوپولیسم و لزوم اصلاحات، تجدید و تحکیم دوباره چند جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاد اصلی سخنرانی امروز گوترش در افتتاحیه مجمع عمومی

مفاد اصلی سخنرانی امروز گوترش در افتتاحیه مجمع عمومی