مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 11:442018-09-25اجتماعي

روز خواستگاری شوهرم را در بغل آوردند


خانم رحمتی همسر جانبازی است که با ویلچر به خواستگاری اش آمد و حالا 27 سال است که کنار هم عاشقانه زندگی می کنند و به جای فرزندانی که خدا به آنها نداد، - مرکزی برای بچه های بیش فعال و بد سرپرست راه انداختند.

گروه خانواده؛عطیه همتی:گاهی جنس زنانگی فرق می ­کند.

گاهی برای رسیدن به هدفت مقابل هر کس که نباید می ­ایستی و گاهی آن­قدر مومنی به عشق که سکوتت می ­چربد به هیاهوی زمان برای اثبات خودت و راهت.

و این شاید شبیه ترین تعریفی باشد به زنانی که وارث دفاعی مقدس­اند، که از اعتراف به کلماتی چون عشق و ایثار طفره می ­روند اما به شکلی تمام عیار این دو واژه را زندگی می ­کنند که تو با چشم خود می ­بینی و با گوش جان می ­شنوی هر آنچه که باید را.

خانم رحمتی از جنس صبر است و سکوت، آن­قدر که تمام برکت زندگی­اش را مدیون حضور همسر جانبازش است و علت تداوم این زندگی را در شکوه عشق به همسرش می ­شود دید و این شاید حمایتی باشد از جانب مردی که تکیه­گاه یک ارتش دو نفره است.

روز خواستگاری داماد را بغل کردند وقتی از ماجرا ازدواج و آشنایی شان می ­پرسم خانم رحمتی با خنده می ­گوید : زمانی که حاج علی طهماسبی به خواستگاری ام آمد ،کوچه پس کوچه های روستای­مان مناسب رفت و آمد با ویلچر نبود به همین دلیل برادر همسرم ،حاج علی را بغل کرد و به خانه­مان آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز خواستگاری شوهرم را در بغل آوردند

روز خواستگاری شوهرم را در بغل آوردند