مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 11:082018-09-25سياسي

کسب علمی مفید است که در زندگی ما تأثیر مثبت داشته باشد


درسی که فایده مثبت دارد باید مورد مطالعه قرار گیرد و کسب علمی مفید است که در زندگی ما تأثیر مثبت داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان البرز در کرج، حجت الاسلام محسن قرائتی در اجتماع بزرگ بانوان عاشورایی استان البرز که در هیأت انصار کرج برگزار شد، گفت: طلبگی یعنی حرکت در مسیر خدا و باید به درستی در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: باید برای زندگی خود برنامه ریزی کنیم و ببینیم عمر خود را صرف چه کاری کردیم؛ دنیا برای ما است اما نباید برای کسب مادیات زندگی کنیم و عمر خود را بگذرانیم.

قرائتی یادآور شد: چهار سال درس خواندن لیسانس تنها 9 ماه مفید است و مابقی یا در تعطیلات هستند و یا اینکه به درس خواندن نمی پردازند.

وی با تأکید بر اهمیت قرائت قرآن، خاطرنشان کرد: باید با قرائت قرآن با آیات انس بگیریم و بتوانیم معنی و تحلیل قرآن را درک کنیم.

به گفته رییس ستاد اقامه نماز زمانی علم طلبه ها مفید خواهد بود تا شاهد بی اخلاقی در زندگی افراد نباشیم و هیچ طلاقی در میان افراد تحصیل کرده و حوزه های علمی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه، علمی مفید است که در زندگی ما تأثیر مثبت داشته باشد، تصریح کرد: درسی که فایده مثبت دارد باید مورد مطالعه قرار گیرد و کسب علمی مفید است که در زندگی ما تأثیر مثبت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب علمی مفید است که در زندگی ما تأثیر مثبت داشته باشد

کسب علمی مفید است که در زندگی ما تأثیر مثبت داشته باشد