مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 11:002018-09-25اقتصادي

بهره برداری از سه هزار و 264 واحد مسکن مهر در استان هرمزگان


قائم مقام وزارت راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: تکمیل و تحویل سه هزار و 264 مسکن مهر در استان هرمزگان نشان از عملکرد خوب و رضایت بخش این اداره کل در استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد اصغری مهرآبادی در مراسم افتتاح مسکن مهر در بندرعباس که با حضور استاندار و برخی از نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تقدیر از تمامی واحدهایی که برای ساخت مسکن مهر در کشور تلاش و همکاری می کنند اظهار کرد: در سطح کشور تا کنون 60 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی که 55 هزار و 500 میلیارد تومان از طریق بانک مسکن است اهدا و پنج هزار میلیارد از طریق بانک های عامل در شرف پرداخت است.

وی در ادامه بیان کرد: دو میلیون و 200 هزار واحد در شهر و از همین محل 420 هزار واحد در مناطق روستایی ساخته شده و تا به امروز دو میلیون و 400 هزار واحد کار ساخت آن به اتمام رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در کنار موضوع مسکن که اهمیت زیادی دارد و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هم به عنوان یک سیاست محوری در دستور کار دولت قرار گرفته، در دولت تدبیر و امید نیز تأکید زیادی بر تأمین خدمات رونمایی و البته زیربنایی شده است.

قائم مقام وزارت راه و شهرسازی در امور مسکن مهر بیان کرد: بیش از هزار میلیارد تومان برای ساخت مدارس در سطح کشور اعتبار داده شده و نزدیک به 500 هزار مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سه هزار و 264 واحد مسکن مهر در استان هرمزگان

بهره برداری از سه هزار و 264 واحد مسکن مهر در استان هرمزگان