مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 09:552018-09-25بين الملل

آمریکا: جنایات ارتش میانمار علیه روهینجاها، هماهنگ و برنامه ریزی شده بود


یک تحقیقات انجام شده از سوی دولت آمریکا به این نتیجه رسیده که ارتش میانمار دست به یک کمپین کاملا هماهنگ و برنامه ریزی شده به منظور کشتار دسته جمعی، - یک تحقیقات انجام شده از سوی دولت آمریکا به این نتیجه رسیده که ارتش میانمار دست به یک کمپین "کاملا هماهنگ و برنامه ریزی شده" به منظور کشتار دسته جمعی، تجاوزهای گروهی و دیگر جنایات علیه اقلیت مسلمان روهینجا، زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، گزارش مربوط به این تحقیقات که از سوی وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده، می تواند برای توجیه تحریم ها و مجازات های دیگر از سوی آمریکا علیه مقام های میانمار مورد استفاده قرار بگیرد.

با این حال این گزارش از توصیف این جنایات به عنوان نسل کشی یا جنایت علیه بشریت خودداری کرده و به گفته مقام های آمریکایی همین مسئله موضوع یک بحث شدید داخلی قرار گرفت و این بحث باعث تاخیر حدودا یک ماهه در انتشار گزارش شد.

این گزارش در نتیجه بیش از هزار مصاحبه با زنان و مردان روهینجا در کمپ های آوارگان در بنگلادش جایی که تقریبا 700 هزار مسلمان روهینجا بعد از فرار از عملیات ارتش میانمار در سال گذشته به آنجا منتقل شده اند، تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: جنایات ارتش میانمار علیه روهینجاها، هماهنگ و برنامه ریزی شده بود

آمریکا: جنایات ارتش میانمار علیه روهینجاها، هماهنگ و برنامه ریزی شده بود