مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 09:502018-09-25دانش

دعوت از دانشجویان نو ورود برای پرورش مهارت در کنار دانش اندوزی


بیش از 900 دانشجوی جدیدالورود به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پانزدهمین آیین رویش، گرد هم آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید منصور کشفی مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور در جمع دانشجویان جدیدالورود به این دانشگاه، ضمن تبریک موفقیت برای پذیرش در این دانشگاه، از آنان خواست تا در طول دوره تحصیل، به پرورش همه ابعاد وجود خود بپردازند.

دکتر کشفی با بیان اینکه انسان از دو بعد کالبد و همچنین روح، تشکیل یافته است؛ گفت: این دو بعد از یکدیگر جدایی ناپذیرند و سلامت هرکدام، به دیگر وابسته است.

مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه انسان موجودی چند بعدی است، دانشجویان را به پرورش و حفظ سلامت توامان جسم و روح، در فرصت جوانی و ایام تحصیل دعوت کرد.

وی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را یکی از بهترین دانشگاه های کشور معرفی کرد که فرصت های فراوانی را در زمینه دانش اندوزی و مهارت آموزی در اختیار دانشجویان قرار داده است.

در ادامه مراسم دکتر کوروش عزیزی ، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سخنانی دانشجویان را به کسب مهارت در کنار تحصیل علم فراخواند و گفت: فعالیت بیش از 20 کانون فرهنگی_هنری دانشجویی، 7 تشکل قوی سیاسی و انجمن های علمی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فرصتی ارزشمند را پیش روی دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانشجویان نو ورود برای پرورش مهارت در کنار دانش اندوزی

دعوت از دانشجویان نو ورود برای پرورش مهارت در کنار دانش اندوزی