مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 08:162018-09-25بين الملل

نشست وزرای خارجه ایران و 1+4 ساعتی پیش در نیویورک برگزار شد


تاکید وزرای خارجه ایران، 1+4 و هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر ارتقای روابط گسترده تر اقتصادی با ایران از طریق ساز و کار ویژه مالی/ به رفع تحریمهای اقتصادی و همکاری مستقیم و چند جانبه با ایران متعهدیم - نشست وزرای خارجه ایران و 1+4 ساعتی پیش در نیویورک برگزار شد جلسه وزرای خارجه ایران و 1+4 شامگاه دوشنبه دوم مهر 1397 به وقت نیویورک در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد.

جلسه وزرای خارجه ایران و 1+4 شامگاه دوشنبه دوم مهر 1397 به وقت نیویورک در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به ریاست خانم فدریکا موگرینی، نماینده عالی اتحادیه اروپایی و با حضور وزرای خارجه ایران، فرانسه، روسیه، چین، انگلیس و آلمان برگزار شد.

این نشست که پیش از تلاش آمریکا برای استفاده ابزاری از شورای امنیت و اجرای نمایش علیه ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار بود؛ حمایت اروپا، چین و روسیه از ایران و برجام و انزوای آمریکا را به روشنی به تصویر کشید.

در پایان این نشست وزرای خارجه ایران و کشورهای 1+4 بیانیه مشترکی صادر کردند که واجد نکات مهم و قابل توجهی می باشد.

وزرای خارجه در این بیانیه بر اعلام تعهد مجدد کشورهای عضو برجام بر اجرای کامل و موثر این توافق، از جمله در حوزه رفع تحریم ها تاکید کرده و اذعان نمودند که رفع تحریم ها و برخورداری ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست وزرای خارجه ایران و 1+4 ساعتی پیش در نیویورک برگزار شد

نشست وزرای خارجه ایران و 1+4 ساعتی پیش در نیویورک برگزار شد