مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 04:202018-09-25بين الملل

حمله تروریستی اهواز عراقی ها را به عقب راند؟


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان، حمله تروریستی اهواز را در میزان سفر عراقی ها به این خطه بی تاثیر نداست اما گفت: افت سفر عراقی ها در این برهه، - سینوسی و چشمگیر نبوده است؛ چراکه این کاهش بیشتر از آن که تحت تاثیر حادثه تروریستی اهواز باشد، به ماه محرم ارتباط دارد که هر سال تجربه می شود.

علیرضا ایزدی در گفت وگو با ایسنا تاکید کرد: این افت قطعا موقتی است چرا که در محرم هر سال اتفاق می افتد و نمی توان آن را به حوادث اخیر تعمیم داد.

وی در عین حال گفت: تعداد تورهای داخلی در این دو سه روز کاهش داشته اما این شرایط پایدار نیست، چون امنیت در منطقه خوزستان برقرار شده و درحال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

روزانه بین 200 تا 2000 عراقی به خوزستان سفر می کنند که ماندگاری آن ها میانگین به یک و نیم شبانه روز می رسداو درباره آمار تردد روزانه عراقی ها به خوزستان، اظهار کرد: این آمار با توجه به فصل سفر و شرایط اقلیمی مدام در نوسان است که با درنظر گرفتن کل سال، روزانه بین 200 تا 2000 نفر از عراق به خوزستان آمد و شد دارند.

ایزدی درباره مدت ماندگاری عراقی های مسافر در خوزستان، گفت: به استناد اطلاعات مراکز اقامتی رسمی، میانگین ماندگاری عراقی ها در خوزستان یک و نیم شبانه روز است که البته به هدف سفر آن ها بستگی دارد، چرا که برخی تنها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تروریستی اهواز عراقی ها را به عقب راند؟

حمله تروریستی اهواز عراقی ها را به عقب راند؟