مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 20:252018-09-24سياسي

رسیدگی به مشکلات رانندگان دغدغه مسئولان حوزه حمل ونقل جاده ای است


سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده ای از دغدغه های اصلی مسئولان ذی ربط حوزه حمل و نقل جاده ای بوده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری های لازم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی معاون حمل و نقل این سازمان با بیان این مطلب، اظهار کرد: همزمان با آغاز اعتراض رانندگان در تاریخ اول خردادماه سال جاری، جلسات زیادی با حضور نمایندگان اصناف و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل جاده ای برگزار شد و بعضی از مطالبات به طور جدی از طرف دولت و مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه های اجرایی بررسی و در دست اقدام است.

وی افزود: بخشی از مسائل و مشکلات از جمله برخورد با شرکت های متخلف حمل و نقلی، کمیسیون های اضافی شرکت های متخلف، اطلاع رسانی به رانندگان در خصوص میزان کرایه دریافتی، بازگشت بیمه تأمین اجتماعی به روال قبلی و راه اندازی بیمه تکمیلی رانندگان به صورت فوری رسیدگی و با فوریت حل و فصل شد​.

امانی خاطرنشان کرد: بخشی از مسائل و مشکلات نیاز به زمان بیشتری داشت که از طریق مطالعات کارشناسی بررسی شد و بخشی از مطالبات هم از جمله سخت و زیان آور شدن شغل رانندگی نیاز به تدوین قانون از سوی مجلس شورای اسلامی دارد و یا بازنگری در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات رانندگان دغدغه مسئولان حوزه حمل ونقل جاده ای است

رسیدگی به مشکلات رانندگان دغدغه مسئولان حوزه حمل ونقل جاده ای است