مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 18:362018-09-24سياسي

لزوم بهره گیری از فرصت های فضای مجازی/ تولید محتوای مناسب ضروریست


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: در بحث مطالعه در فضاهای مجازی آن گونه که باید درست عمل نکرده ایم چرا که اصلی ترین گام در این راه تولید محتوا است.

- حمیدرضا گرامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به برگزاری نشست کتابخوان دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی با همکاری مشترک اداره حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان فارس و اداره کتابخانه های عمومی استان در موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا در کشوری امن و روبه توسعه زندگی می کنیم اما آنچه که در این میان ضرورت دارد فضای کسب علم برای ارتقا سطح فرهنگ جامعه است.

وی اضافه کرد: کتابخوانی و فرهنگ مطالعه باید از نهادهای دولتی مانند آموزش وپرورش فرهنگ سازی و در نهادهای مدنی مانند مساجد نهادینه شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: در بحث مطالعه در فضاهای مجازی آن گونه که باید درست عمل نکرده ایم چرا که اصلی ترین گام در این راه تولید محتوا است.

وی ابراز امیدواری کرد که این گونه نشست ها به کیفیت فهم نسل جوان از ارتباط مطالعه جدی کمک کند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس نیز به خبرنگار فارس گفت: هشت سال دفاع مقدس توانسته است سوژه ای مناسب برای تولید آثار بسیاری در حوزه های پژوهشی و ادبی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از فرصت های فضای مجازی/ تولید محتوای مناسب ضروریست

لزوم بهره گیری از فرصت های فضای مجازی/ تولید محتوای مناسب ضروریست