مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 17:552018-09-24فرهنگي

مجید صالحی باید برای این فیلم کاندید می شد


من انتظار داشتم که مجید صالحی برای بازی در این نقش در جشنواره فجر حداقل کاندیدا می شد اما این اتفاق نیفتد چون فکر می کنم داوران بیشتر براساس آن تصور ذهنی که از گذشته کاری یک بازیگر دارند درباره او قضاوت می کنند در حالی که .

- کارگردان چراغ های ناتمام گفت: من انتظار داشتم که مجید صالحی برای بازی در این نقش در جشنواره فجر حداقل کاندیدا می شد اما این اتفاق نیفتد چون فکر می کنم داوران بیشتر براساس آن تصور ذهنی که از گذشته کاری یک بازیگر دارند درباره او قضاوت می کنند در حالی که مجید صالحی برای بازی در همین نقش در سه فستیوال خارجی کاندید شد و در یکی از آن ها جایزه هم گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،طبق گزارش رسیده، یکصدوبیست وهشتمین برنامه سینما روایت که نهمین قسمت از فصل جدید این برنامه نیز بود، به نقد و بررسی فیلم سینمایی چراغ های ناتمام از تولیدات موسسه شهید آوینی اختصاص داشت، در این برنامه علاوه بر مصطفی سلطانی کارگردان این اثر، سیدمحمد حسینی منتقد سینما و محمدمهدی شیخ صراف به عنوان مجری – کارشناس حضور داشتند.

ماجرای تاخیر در اکران آثار موسسه شهید آوینی در ابتدای این نشست محمدمهدی شیخ صراف در سخنانی با اشاره به بکر بودن سوژه این اثر به موضوع دلایل تاخیر در اکران عمومی این اثر از سال 95 تا به امسال، اشاره کرد و گفت: این فیلم تنها اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید صالحی باید برای این فیلم کاندید می شد

مجید صالحی باید برای این فیلم کاندید می شد