مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 16:352018-09-24اقتصادي

توزیع 7 هزار حلقه لاستیک برای مدیریت بازار


مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت : به منظور مدیریت بازار تاکنون در استان 7000 حلقه لاستیک در قالب طرح تنظیم بازار عرضه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: طی کمتر از دو هفته در استان 128 تن گوشت قرمز در قالب طرح تنظیم بازار عرضه شده و از این میزان گوشت 48 تن در اختیار هیات های عزاداری در این ایام قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در کنار عرضه گوشت قرمز منجمد، واردات گوشت گرم نیز به استان آغاز شده و در حال حاضر این گوشت وارد بازار شده است و عرضه این گوشت در بازار از طریق نمایشگاه های عرضه مستقیم به ویژه در حاشیه شهر مشهد و مناطق محروم همچنان ادامه می یابد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون روزانه به طور متوسط حدود 10 تن گوشت قرمز گرم از طریق فروشگاه های شهرداری شهرما توزیع می شود و تلاش بر افزایش این میزان است.

رسولیان با بیان اینکه وضعیت گوشت مرغ هم اکنون شرایط نسبتا خوبی دارد و قیمت ها تعدیل و تثبیت شده است، افزود: در این میان با توجه به تولید مرغداران، روند خرید گوشت مرغ برای ذخیره سازی نیز آغاز شده تا مرغداران هم متضرر نشده و تولید حفظ گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 7 هزار حلقه لاستیک برای مدیریت بازار

توزیع 7 هزار حلقه لاستیک برای مدیریت بازار