مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 16:052018-09-24اقتصادي

اعلام فراخوان برای طراحی پایلوت تثبیت کانون های ریزگرد با فناوری های زیستی


از سوی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی به منظور تثبیت کانون های بحرانی گرد و غبار با استفاده از فناوری های زیستی فراخوانی برای ایجاد پایلوت پژوهشی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کارگروه محیط زیست ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی فراخوانی اعلام کرد که برای اجرای مدل سازی، طراحی و ایجاد پایلوت پژوهشی با هدف ایده پردازی، ایده پروری، توسعه و بکارگیری فناوری های زیستی در تثبیت کانون های بحرانی تولید گرد و غبار، کلیه پیشنهادات و طرح ها را تا پایان سال 97 می پذیرد.

این طرح با هدف تطبیق فناوری های معرفی شده برای شرایط محلی در شرایط مشابه خوزستان ، مدیریت و هدایت پتانسیل های فناوری کشور و انجام تحقیقات در راستای توسعه فناوری های زیستی کشور اجرایی خواهند شد.

بر اساس اعلام معاونت علمی، فراهم کردن فرصت اشتغال و تولید اقتصادی با استفاده از منابع حاشیه ای ، امکان سنجی برای ورود بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان برای توسعه فعالیت ها ، بررسی سازگاری ارقام و گونه های جدید گیاهی و آبزی معرفی شده ، آزمون راهکارها، فناوری ها و ایده های نوین مطرح شده از دیگر اهداف اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان برای طراحی پایلوت تثبیت کانون های ریزگرد با فناوری های زیستی

اعلام فراخوان برای طراحی پایلوت تثبیت کانون های ریزگرد با فناوری های زیستی