مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 15:062018-09-24سياسي

مجازات سنگین در انتظار سرشاخه تروریست هاست


سرشاخه های گروه های تروریستی و افرادی که به نحوی عملیات اهواز را تمهید کردند بدانند که یک پاسخ قاطع و مجازات سنگین در انتظار آن هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در جلسه عالی مسئولان که امروز (دوشنبه) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: از خداوند متعال می خواهیم که مدارج شهدای این حادثه را عالی نگه دارد و برای مجروحان این حادثه نیز از خداوند صحت و سلامتی و برای خانواده آن ها صبر می خواهیم.

وی افزود: همه می دانند که این گونه عملیات از حیث نظامی و عملیاتی هیچ ارزشی ندارد و تروریست ها با تحریک اجانب و فراعنه منطقه و مزدورانی که در کشور های غربی جا خوش کرده اند، به دنبال ایجاد بحران در داخل کشور هستند.

رییس قوه قضاییه گفت: این کشور ها باید بدانند این گونه عملیات ها در کشور پهناوری مانند ایران هیچ ارزشی از لحاظ نظامی ندارد و این نحوه حملات تروریستی که به صورت کور مردم عادی و برخی از نیرو های مسلح که در رژه نمادین برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس شرکت کرده بودند را به خاک و خون کشیدند، در پیش تمام وجدان های بیدار محکوم است.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه مسلمان های کشور های مختلف و برخی دولت ها حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات سنگین در انتظار سرشاخه تروریست هاست

مجازات سنگین در انتظار سرشاخه تروریست هاست