مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 15:052018-09-24سياسي

باید صف زالوصفتان و محتکران را از بازاریان جدا کنیم


نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با انتقاد از رخنه برخی افراد سودجو به شریان های اقتصادی کشور، گفت: باید صف زالوصفتان و محتکران از بازاریان جدا شود.

- نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با انتقاد از رخنه برخی افراد سودجو به شریان های اقتصادی کشور، گفت: باید صف زالوصفتان و محتکران از بازاریان جدا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی در همایش تبیین نقش اصناف در پشتیبانی از جبهبه های حق علیه باطل که امروز (دوم مهر) در کرمانشاه برگزار شد، بخش اقتصادی را یکی از ارکان و پایه های هر نظام و حکومت دانست که حتی در زمان صدر اسلام نیز وجود داشته و افزود: اگر تیم اقتصادی زمان پیغمبر که بر پایه سرمایه اقتصادی حضرت خدیجه بود وجود نداشت، اهداف اسلام در آن زمان محقق نمی شد.

وی ادامه داد: بخش اقتصادی در تمام ادوار تاریخ از زمان پیروی انقلاب تا جنگ تحمیلی در کشور یک اصل مهم بوده که اصناف و بازاریان در آن نقش محوری داشتند، اما متاسفانه این نقش آنطور که باید تبیین نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: اگرچه توقع نداریم کارت ایثارگری برای بازاریانی که در زمان جنگ پای کار بودند صادر شود، اما مردم و نسل جوان باید بدانند که چه کسانی سرمایه و اموال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید صف زالوصفتان و محتکران را از بازاریان جدا کنیم

باید صف زالوصفتان و محتکران را از بازاریان جدا کنیم