مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 14:572018-09-24سياسي

یک نماینده خبر داد: احتمال تغییر در بدنه دولت در هفته آینده


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نتیجه نهایی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، به نشست فردا استیضاح کنندگان و آقای شریعتمداری بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عزیز اکبریان، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، گفت: با وجود اینکه روز گذشته (یکشنبه، اول مهر) اخباری مبنی بر استعفای آقای شریعتمداری مطرح و سپس تکذیب شد، خللی در روند استیضاح وی ایجاد نشده و همچنان پابرجاست.

وی افزود: طبق برنامه ریزی قبلی، قرار است نشست کمیسیون صنایع و معادن برای بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، فردا (سه شنبه، سوم مهرماه) با حضور استیضاح کنندگان و آقای شریعتمداری در محل کمیسیون صنایع و معادن برگزار شود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در عین حال که از برگزاری نشست این کمیسیون درباره استیضاح وزیر صنعت خبر داد، تغییراتی در بدنه دولت را نیز محتمل دانست و گفت: طبق اخباری که به دست آوردیم، احتمال دارد، اوایل هفته آینده تغییراتی در بدنه دولت، در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت و یک وزارتخانه دیگر صورت گیرد، اما ما در مجلس روند استیضاح را پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده خبر داد: احتمال تغییر در بدنه دولت در هفته آینده

یک نماینده خبر داد: احتمال تغییر در بدنه دولت در هفته آینده