مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 14:352018-09-24سياسي

خانواده های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد قرار می گیرند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خانواده های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه 2 مهرماه در سفر به استان خوزستان با جمعی از مجروحان حادثه تروریستی اهواز که در بیمارستان ارتش و بیمارستان آپادانا بستری بودند دیدار و گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها که به صورت جداگانه و چهره به چهره صورت گرفت ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهور گفت: چنین حوادثی نه تنها بر روحیه مردم ما تأثیر منفی نمی گذارد، بلکه آن ها را برای مقابله با دشمنان متحد و منسجم می کند.

معاون رییس جمهور افزود: خوشبختانه روحیه مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه بسیار عالی است و نشان دهنده جاری بودن روحیه و فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه اسلامی و بین تک تک مردم کشورمان است.

شما عزیزان در راه دفاع از کشور و دین خود فداکاری کردید و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز طبق وظیفه قانونی خود در خصوص تحت پوشش گرفتن شما به عنوان جانباز اقدام می کند و پرونده های مربوط به این حادثه نیز در اسرع وقت در روند اجرایی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد قرار می گیرند

خانواده های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد قرار می گیرند