مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 14:352018-09-24سياسي

گردهمایی «عاشوراییان و دفاع مقدس لرستان» برگزار شد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی علیه ایران را بزرگ ترین جنگ قرن عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در گردهمایی عاشوراییان و دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان جنگ نابرابری را با تمام تجهیزات طوری شروع کردند که به خیال خام خود سه روزه به تهران برسند.

وی طولانی ترین جنگ قرن را جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران ذکر کرد و ادامه داد: آنچه برای ما مهم است این است که بدانیم دشمن امروز جنگ نیابتی دارد و جنگ ما امروز در عرصه اقتصادی، فرهنگی و امنیتی ادامه دارد.

جلیلیان 8 سال دفاع مقدس را دانشگاهی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس ثابت کرد ملت ایران بن بست ندارد و با تکیه بر خدا و معنویت و پیروی از رهنمودهای رهبری پیروز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با ذکر این مطلب که دشمن از هر امکاناتی برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه استفاده می کند، اضافه کرد: با تمام توطئه های دشمنان اما هرگز به اهداف خود نرسیدند.

وی با اشاره به این که دشمنان در دفاع مقدس به دنبال نابودی انقلاب نوپا اسلامی ایران بود، افزود: هدف دیگر دشمن در جنگ تحمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی «عاشوراییان و دفاع مقدس لرستان» برگزار شد

گردهمایی «عاشوراییان و دفاع مقدس لرستان» برگزار شد