مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 13:452018-09-24اقتصادي

کسی به بازار ارز سر نمی زند؟


امروز ارقام تازه ای از دلار و یورو در بازار آزاد ارز ثبت شد که ادامه جریان آمدن نرخ های عجیب به این بازار بود و توجیهی برای آن وجود ندارد؛ بازار پرتقاضایی که بانک مرکزی معتقد است فقط سه درصد معاملات در آن انجام شده و دلیلی برای حراج ارز در آن نمی بیند، - ظاهرا کاملا رها شده و کنترل و نظارتی بر آن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار ارز از صبح امروز (دوشنبه) پرتلاطم کار خود را آغاز کرد و تا نیمه روز نشده قیمت ها به طور عجیبی افزایشی پیش رفت؛ به طوری که دلار که روز گذشته برای دقایقی به 15 هزار تومان رسید و بار دیگر برگشت و با حدود 14 هزار و 800 تومان به کار خود پایان داد، امروز از حدود 14 هزار و 900 تا 15 هزار تومان معاملات آن شروع شد و تا بیش از 15 هزار و 500 تومان معامله شد.

از سوی دیگر یورو که دیروز تا 17 هزار و 200 تومان پیش رفت، برای امروز و تا زمان تنظیم این گزارش بیش از 18 هزار و 200 تومان قیمت خورده است.

این قیمت ها در حالی ثبت می شود که کمتر از دو ساعت از آغاز معاملات ارزی در بازار آزاد گذشته و نوسان قابل توجهی را با خود به همراه داشته است.

در حالی بازار ارز درگیر تقاضای بسیاری بوده و فعالان بازار عنوان می کنند آثار منفی برخی خبرهای سیاسی موجب افزایش تقاضا در بازار شده که مدت هاست این بازار درگیر نوسان بوده و گاهی تندتر و گاهی آرام تر پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی به بازار ارز سر نمی زند؟

کسی به بازار ارز سر نمی زند؟