مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 12:552018-09-24دانش

وظیفه تشکل های دانشجویی افزایش ضریب نفوذ و تاثیر است


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: وظیفه تشکل های دانشجویی در درجه نخست تشکیل و شکل گیری است؛ پس از آن اگر بتوانند ضریب نفوذ و تاثیر خود را بیشتر کنند، - آن وقت می توان گفت که تشکل ها، آن موفقیتی را که مورد انتظار است را کسب کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در نشست با انجمن ها، کانون ها و تشکل های دانشجویی که در دانشگاه مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشجو باید در رشته تخصصی خود مهارت های لازم را کسب کند و توانمندی ها و قابلیت های آموزشی و همچنین پژوهشی را کسب کند، اظهار داشت: اما یک سری از صلاحیت های دیگر را نیز باید در دوران دانشجویی خود و در واقع در دانشگاه به دست آورد، آن را درونی کند و بخشی از شخصیت و فرهیختگی او شود.

دکتر غفاری ادامه داد: زمانی که صحبت از فرهیختگی می کنیم، این فرهیختگی بر توان و تخصص علمی مربوط به رشته تخصصی و توانمندی های دیگر ناظر است.

این توانمندی ها در هنگام وقوع برنامه در معنی رسمی خود حاصل می شود که ما هر چه به آن غنای بیشتری ببخشیم و هرچه این بخش را فعال تر کنیم، توانمندی های بیشتری را کسب خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خطاب به مسئولان تشکل ها و سایر گروه های علمی و فرهنگی حاضر در این نشست اظهار داشت: بدون شک شما از سایر دانشجویان حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه تشکل های دانشجویی افزایش ضریب نفوذ و تاثیر است

وظیفه تشکل های دانشجویی افزایش ضریب نفوذ و تاثیر است