مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 12:402018-09-24دانش

برومند مجری پروژه های اقتصاد مقاومتی در حوزه پژوهشی شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت متبوع را با حفظ سمت به عنوان مجری پروژه های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب کرد.

- برومند مجری پروژه های اقتصاد مقاومتی در حوزه پژوهشی شد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت متبوع را با حفظ سمت به عنوان مجری پروژه های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت متبوع را با حفظ سمت به عنوان مجری پروژه های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب کرد.

در متن حکم غلامی خطاب به معاون پژوهش و فناوری آمده است: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و با استناد به تصویب نامه شماره 29868 مورخ 9 خردادماه 1397 ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به موجب این حکم به سمت مجری پروژه های مصوب به شرح ذیل منصوب می شوید:1- بازنگری و اصلاح نظام آموزش عالی برای ارزش آفرینی و کارآفرینی2- طراحی الگوی تغییر نقش دانشگاه ها در حل مشکلات کلان، دستگاهی و بنگاه های اقتصادی کشور3- گسترش آموزش عالی مهارتی و سامان دهی نظام صلاحیت حرفه ایانتظار می رود طرح ها در چارچوب منشور تدوین، برنامه عملیاتی آن ها طبق زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برومند مجری پروژه های اقتصاد مقاومتی در حوزه پژوهشی شد

برومند مجری پروژه های اقتصاد مقاومتی در حوزه پژوهشی شد