مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 12:102018-09-24اقتصادي

تصویب افزایش نرخ سرویس مدارس در بجنورد


افزایش هفت درصدی نرخ سرویس مدارس در مناطق حومه شهر چون شهرک امام خمینی، شهرک فرهنگیان، گلستان شهر، شهرک حکمت در شورای اسلامی شهر بجنورد مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وکیلی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بجنورد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد درباره استخر شهروند که متعلق به شهرداری است، گفت: شهرداری باید به فکر فروش این استخر باشد، چون هر چه زمان می گذرد این استخر مستهلک تر می شود و تنها هزینه بر دوش این نهاد خواهد گذاشت.

وی افزود: پیشنهاد می شود که شهرداری استخر شهروند را به فروش برساند و به جای آن دو قطعه زمین را در محلی مناسب خریداری کند که دو استخر برای بانوان و آقایان راه اندازی کند.

بهمن جباری رییس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در ادامه درباره پروژه هماگ اظهار کرد: جلسه ای با ناظران در خصوص کمیت اجرای این پروژه برگزار شده است که ناظر سازه ای اعلام کرده آن چیزی که باید بر اساس موارد اجرایی در این پروژه تجاری- گردشگری اتفاق می افتاده، اجرایی شده است.

وی با اشاره به این که ناظران مکانیکی و برق نیز این قضیه را تایید کرده اند، ادامه داد: تنها تغییر صورت گرفته در حوزه معماری و آن نیز در جزییاتی همچون اجرای نما بوده است و ناظران بر اساس نگاه نظارتی کیفیت این مجتمع را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب افزایش نرخ سرویس مدارس در بجنورد

تصویب افزایش نرخ سرویس مدارس در بجنورد