مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 12:002018-09-24سياسي

گالری‎های موزه دفاع مقدس یزد خالی است


معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎‎های دفاع مقدس استان یزد از گالری‎‎های خالی موزه دفاع مقدس این استان به دلیل عدم تخصیص اعتبارات خبر داد.

- سرهنگ محمد حسین صادقی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در این باره تصریح کرد: هر چند موزه دفاع مقدس استان یزد پس از سال‎‎ها در اواسط بهمن ماه سال گذشته طی مراسمی به صورت رسمی افتتاح شد اما گالری‎‎های این موزه در حال حاضر کاملاً خالی از آثار دفاع مقدس است .

وی افزود: این مجموعه دارای چهار گالری است که در هنگام افتتاح با امکاناتی ناچیزی تجهیز و بازگشایی شد اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار همچنان فاقد هیچ امکاناتی است به نحوی که تنها فضای بیرونی محوطه به برخی تجهیزات جنگی تجهیز شده و گالری‎‎های آن خالی از امکانات است.

این مسئول اعتبار پیش ‏بینی شده سال گذشته برای این موزه را حدود پنج میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار با احتساب نوسانات کنونی اقتصادی، بسیار بیشتر شده و با روند کنونی نمی توان انتظار بهره‎برداری کامل این موزه را به سرعت داشت .

وی در مورد بهره ‏‏مندی از ظرفیت‎‎های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضاهای شهری نیز اظهار کرد: 8 سردیس شهدای استان توسط کمیته دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار کشور در دست ساخت است که متعلق به بنیاد حفظ آثار استان است ولی ساخت و نصب سردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالری‎های موزه دفاع مقدس یزد خالی است

گالری‎های موزه دفاع مقدس یزد خالی است