مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:502018-09-24اقتصادي

11 توصیه برای ممانعت از کلاهبرداری پرداخت های الکترونیک


با توجه به استفاده بالا از کارت های بانکی، احتمال وقوع جرائم و کلاهبرداری های مرتبط با «خدمات پرداخت الکترونیکی»، بانک مرکزی 11 توصیه را برای افزایش امنیت پرداخت های الکترونیک به شهروندان اعلام کرد.

- با توجه به استفاده بالا از کارت های بانکی، احتمال وقوع جرائم و کلاهبرداری های مرتبط با خدمات پرداخت الکترونیکی ، بانک مرکزی 11 توصیه را برای افزایش امنیت پرداخت های الکترونیک به شهروندان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک مرکزی اعلام کرد که با توجه به استفاده قابل توجه از کارت های بانکی، پیش بینی می شود که جرائم و کلاهبرداری های مرتبط با خدمات پرداخت الکترونیکی نیز افزایش یابند.

بر این اساس ضروری است دارندگان کارت های پرداخت، ضمن حفظ هوشیاری در استفاده از این خدمات، توصیه های امنیتی لازم را مدنظر قرار دهند.

طبق اعلام بانک مرکزی، هموطنان در پرداخت های الکترونیکی لازم است به موضوعاتی همچون، توجه به درگاه پرداخت اینترنتی ، برنامه های معتبر پرداخت ، عدم انتشار اطلاعات بانکی در فضای مجازی ، حفاظت از رمز کارت ، خرید اینترنتی از فروشگاه های مطمئن و موارد امنیتی دیگر که ذیل به آن اشاره شده، توجه کنند.

1- هنگام انجام خرید اینترنتی، پیش از وارد کردن اطلاعات کارت، از اینکه به درگاه پرداخت اینترنتی معتبر هدایت شده اید، اطمینان حاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 توصیه برای ممانعت از کلاهبرداری پرداخت های الکترونیک

11 توصیه برای ممانعت از کلاهبرداری پرداخت های الکترونیک